VALORANT’ın yeniliklerle dolu güncellemesi yayınlandı. Yeni güncellemede sprey çarkı ve sprey ekranında yapılan yeniliklerle beraber birkaç ajan portresinde değişiklikler yapıldı. Bunların dışında Yoru veya Yoru’nun karşısında oynarken karşılaşılabilen birkaç hata giderildi. VALORANT, her zamanki gibi yapılan yeniliklerin nasıl olduğuyla ilgili ve bunları geliştirmek için de geribildirim verilebileceğini hatırlattı.
VALORANT GENEL GÜNCELLEMELER
Sprey Çarkı, Koleksiyon Sayfası Güncellemesi, Sprey Kuşanma İyileştirmeleri
Spreyleri koleksiyonunuza katma ve kullanma konusunda esneklik sağlayabilmek adına birkaç yeni özellik üzerinde çalışıyorduk ve 6.10 Yaması’yla birlikte bu doğrultuda ilk adımı attığımızı ifade etmekten mutluluk duyuyoruz. Karşınızda Sprey Çarkı!
- Oyun içinde atadığınız sprey tuşuna basılı tutarak açabileceğiniz bir Sprey Çarkı eklendi.
- Hızlıca sprey kullanmak için aynı tuşa dokunmanız yeterli. Spreyinizi tuşa dokunarak kullandığınızda çarkın tepesindeki sprey kullanılır.
- Koleksiyon sayfasındaki Sprey Çarkı’na sprey ekleme mekanikleri yenilendi.
- Sprey bölmesi arama, filtreleme ve favorilere göre sıralama yapılabilen bir sistemle değiştirildi.
- Sprey Çarkı’nın bekleme süresini belirten bir zamanlayıcı ve sesler eklendi.
- Kullanıcının Sprey Çarkı’nı veya tuş atamasını kaldırabilmesi için ”Spreyi Kaldır” seçeneği eklendi.
- Yalnızca tur öncesi veya sonrasında kullanılabilen spreyleri belirten bir yazı ve görsel eklendi.
- Ayarlar sayfasındaki Kontroller -> Ekipman kısmına sprey deneyiminizi özelleştirebilmenizi sağlayacak ayarlar eklendi.
- Bu ayarlar arasında bir hassasiyet çubuğu, çarkı tamamen kapatma seçeneği ve ayrı tuş atamaları yer alıyor.
- Sprey ekranında spreyleri görüntülerken beliren duvar dokusu kaldırıldı.
AJAN GÜNCELLEMELERİ
Brimstone
- Brimstone’un Dumanlı Hava Sahası (E) ve Uydu Saldırısı (X) yeteneklerinin hedefleme imlecinin boyutu değiştirildi ve 6.08 Yaması’ndan önceki haline döndürüldü.
- Brimstone’un Dumanlı Hava Sahası (E), Uydu Saldırısı (X) ve Omen’ın Gölgelerin İçinden (X) yeteneklerini kullanırken görünen fare imleci kaldırıldı.
Diğer.
-
- Fade’in oyun içi portresi oynanış açısından daha net ve kalite açısından daha tutarlı hale getirildi.
- Harbor’ın oyun içi portresi oynanış açısından daha net ve kalite açısından daha tutarlı hale getirildi.
- Bazı ajan portrelerinin çözünürlüğü arttırıldı.
- KAY/O’nun SIFIR/Noktası (E) yeteneğinin isabet alanı genişletildi. Bıçak artık kabzasına ateş ederek de yok edilebiliyor.
- Oyun içi diyaloglarını derinleştirmek, iyileştirmek ve tazelemek maksadıyla ajan seslendirmelerini düzenli aralıklarla mercek altına alıyoruz. Reyna’ya hem eski hem yeni ajanlarla arasındaki ilişkileri geliştirecek yeni replikler eklendi.
- Reyna’nın Gekko, Chamber ve KAY/O’yla etkileşime girdiği yeni replikler eklendi.
KOZMETİK İÇERİK GÜNCELLEMELERİ
- Bölüm 04 RGX 11z Pro uğuru ve Bölüm 06 Oni uğuru artık eski kaplamalarıyla uyumlu olacak şekilde stil değiştirme özelliğine sahip. Bölüm 04 RGX 11z Pro uğurunu Vandal’a taktıktan sonra tıpkı Phantom’daki gibi renk değiştirecek! Artık renk uyumsuzluğuna son!
OYNANIŞ SİSTEMLERİ GÜNCELLEMELERİ
- Bazı dillerdeki bazı karakterlerinin görünmemesine neden olan hatayı gidermek için yazı tiplerimizi güncelledik.
GİDERİLEN HATALAR
Ajanlar
- Yoru’nun Fake At (C) yeteneğinin koni şeklindeki etki alanının dışındaki ajanları kısa süreliğine de olsa kör etmesine neden olan hata giderildi.
- Sersemletme zayıflatmasının, bu zayıflatmayı uygulayan bir yetenekten isabet alındığı anda değil de kısa bir gecikmenin ardından etkisini göstermesine neden olan hata giderildi.
- Yoru’nun Fake At (C) yanılsamasının bazen silah kuşanmamasına neden olan hata giderildi.
- Yoru’nun Fake At (C) yanılsamasının kuşandığı silah kaplaması artık daha isabetli görünüyor.
- Killjoy atölyesinde epey bir vakit harcayarak Taret’inin (E) yere nişan almasına neden olan hatayı giderdi. (6.09 Yaması’nda düzeltilmişti.)
Oynanış Sistemleri Güncellemeleri
- Normal şartlarda görünmez olması gereken ajanların düşmanların görüş alanına girdiklerinde görülebilmesine neden olan nadir bir hata giderildi.
- Belirli durumlarda Spike görüş alanında bulunmasa bile imhaya devam edilebilmesine neden olan hata giderildi.
BİLİNEN SORUNLAR
Sprey Çarkı
- Sprey Çarkı Poligon’da açılabiliyor ancak spreyler kullanılamıyor. Poligon’da hiçbir zaman sprey atmak mümkün değildi ve doğal olarak burada bir değişiklik yok. Ancak Sprey Çarkı’nın açılıyor oluşu çelişkiye yol açıyor. Bu durumu önümüzdeki yamalarda düzelteceğiz.
- Oyun Arapça’yken sprey ekranında spreyin adıyla ”Tur Öncesi/Sonrası” göstergesinin üst üste geldiğinin farkındayız.
- Koleksiyon sekmesinde spreylere yakınlaştırıp bakarken spreylerin önceden olduğu gibi isimlerinin arkasında değil de üzerinde görünmesine yol açan hatanın farkındayız.
- Koleksiyon sekmesinde bulunan Sprey Çarkı’ndaki bilgilendirici yazıların mevcut tuş atamalarınızı göstermediğinin farkındayız. İleride bu hatayı düzelteceğiz.