OYNANIŞ
-Bu yeni kritik güncellemeyle artık rekabetçi ve yoldaş modlarında herhangi bir oyuncunun bağlantısı kesilirse yerine herhangi bir bot eklenmeyecek. Eğer diğer takımın tamamı ayrılırsa karşı takıma bir bot bırakılacak.
-Botların ısınma esnasında düzgün oynamamaları düzeltildi , yapay zeka iyileştirmeleri yapıldı.
MODEL GÖRÜNTÜLEME
-SWAT birliğinin boy oranında iyileştirmeler yapıldı artık bütün haritalara daha uyumlu.
ÇEŞİTLİ İYİLEŞTİRMELER
– Windows özel sunucusunda “sürüm” komutu verildiğinde meydana gelen bir çökme düzeltildi.
-Önceki sürümde karakterler birbirine değdiğinde ping sorunu yaratıyordu bu hata giderildi.
-Silah işaretleme sorunları giderildi.
-Mirage ve Train haritalarında çeşitli hata gidermeleri yapıldı.
HARİTALAR
ANCIENT
- Daha fazla optimizasyon sağlandı.
- Bazı kırpma hataları düzeltildi.
CACHE
- T-Spawn’daki kargo konteynerlerindeki piksel boşluğu düzeltildi.
- Uygun renkte olmayan sabit kargo konteynerlerinde renk düzeltmesi yapıldı.
- A Sahası üzerinden görülen bomba patlamalarında iyileştirmeler yapıldı.
ENGAGE
- Birkaç destek noktası kaldırıldı. (Bazı yerlere takım arkadaşı boostlanmıyor artık.)
- Daha iyi dönüş akışı için garaja merdivenler eklendi.
- Kırılabilir cam tavandan A Bölgesi ve orta çevresine sis ve flaş bombası atılabilir.
- Ortadaki ¨ofis¨ alanı kaldırıldı.
- A üst CT tarafına merdiven eklendi.
- Kulübenin her iki girişi de A bölgesi ve Orta bölgesi arasında daha iyi oyuncu geçişi için genişletildi.
- Tüm bomba alanının daha iyi görülebilmesi için A üst ve köprü indirildi.
- A sahasında bir kaç adam gözetleme alanı kaldırıldı.
- A sahasındaki fazlalık alanlar kaldırıldı.
- A sahasındaki dağınıklık kaldırıldı.
- Bütün harita optimize edildi bu sayede daha iyi FPS alabilmek mümkün.
GUARD
-
- Konektörün iç kısmı genişletildi.
- Restoran köşesinin boyutu küçültüldü.
- Bazı oyuncu görme açılarını kapatmak için kamyon üzerinde muşamba konumlandırıldı.
- Merdivenlerdeki yarım duvarlar alçaltıldı.
- CT ortaya çıkma zamanlamalarında düzeltmeler yapıldı böylece CT takımı haritanın istediği bölgesine daha avantajlı varmış oluyordu fakat bu düzeltmeyle denkleştirildi.
- Kulenin yanındaki kasalar çukura doğru kaydırıldı.
- Çeşitli uzun menzil açıları için gelişmiş görünürlük.
- Bisikletlerin yanındaki elektrik kutusu kaldırıldı.
- Dükkandaki kırılabilir cam sayısı azaltıldı.
- CT’lerin oyuncuları çukura boostlaması engellendi.
- Merdiven deliği boyutu arttırıldı.
- Yer isimleri eklendi.
- Oyuncuların çöplükten boostlandığında kule alanını görebilmesi düzeltildi.
- Bazı Z çatışmaları ve kesişen bölgeler düzeltildi.
- Çeşitli görünür nodraw dokuları düzeltildi.
- Çeşitli bomba sıkışma noktaları düzeltildi.
- Haritada cadde üzerinde oyuncu sıkışmaları düzeltildi.
- Harita boyunca kırpma ayalarmaları yapıldı.
- Küçük görsel düzenlemeler ve geliştirmeler yapıldı.